Гальмівні диски FEBI BILSTEIN на MAN TGX с 09.2007 (МАН ТГХ с 09.2007)
Сортування:
Результати: 1 - 3 из 3
6 550
грн
завтра
- Артикул:
- 12731
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Сторона встановлення: Передні
Товщина гальмівного диску (мм): 45
Товщина [мм]: 130
Зовнішній діаметр [мм]: 432
фаска 2 [мм]: 168
Кількість отворів: 12
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 35
Вага [кг]: 32.5
Поверхня: з покриттям
Товщина гальмівного диску (мм): 45
Товщина [мм]: 130
Зовнішній діаметр [мм]: 432
фаска 2 [мм]: 168
Кількість отворів: 12
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 35
Вага [кг]: 32.5
Поверхня: з покриттям
6 680
грн
завтра
- Артикул:
- 11411
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Сторона встановлення: Задні
Товщина гальмівного диску (мм): 45
Товщина [мм]: 135
Зовнішній діаметр [мм]: 431.8
фаска 2 [мм]: 235
Внутрішнє різьба [мм]: M16 x 1.5
Кількість отворів: 10
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 37
Вага [кг]: 30
Кількість отворів для кріпллення: 10
Поверхня: з покриттям
Товщина гальмівного диску (мм): 45
Товщина [мм]: 135
Зовнішній діаметр [мм]: 431.8
фаска 2 [мм]: 235
Внутрішнє різьба [мм]: M16 x 1.5
Кількість отворів: 10
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 37
Вага [кг]: 30
Кількість отворів для кріпллення: 10
Поверхня: з покриттям
7 240
грн
завтра
- Артикул:
- 104222
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Сторона встановлення: Передні
Товщина гальмівного диску (мм): 45
Кількість отворів для кріпллення: 16
Товщина [мм]: 119
Зовнішній діаметр [мм]: 432
фаска 2 [мм]: 230
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 37
Вага [кг]: 34.6
Діаметр центрування [мм]: 198
Товщина гальмівного диску (мм): 45
Кількість отворів для кріпллення: 16
Товщина [мм]: 119
Зовнішній діаметр [мм]: 432
фаска 2 [мм]: 230
Поверхня: з покриттям
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 37
Вага [кг]: 34.6
Діаметр центрування [мм]: 198
Хіт
продаж
продаж