Гарантії та повернення
- /dd>
Гарантія на товар
- Гарантія - це товар, який відповідає всім технічним і технологічним вимогам і якості. Вся продукція, пропонована нашим інтернет-магазином, має гарантію від виробника.
- Гарантійний термін на товари, за винятком електричних становить 12 (дванадцять) або 24 (двадцять чотири) місяці.
- Гарантійні зобов'язання продавця на товари, виконуються при дотриманні покупцем відповідних вимог.
Гарантійні умови
- Надання документа, що підтверджує придбання даного товару у продавця.
- Надання акту виконання на монтаж запчастини на СТО, в якому зазначено відомості про автомобіль і перелік робіт по установці.
- Гарантійний термін на електричні товари не встановлюється, а гарантія на них обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
- У разі недотримання покупцем вимог, за дотриманням яких діють гарантійні зобов'язання, товар втрачає гарантію.
- Гарантійним відділом товар приймається для проведення діагностики в авторизованому сервісному центрі і визначення причин несправності. При виявленні заводського дефекту буде проведено гарантійний ремонт у встановлені законом терміни. У разі затримки поставки запасних частин ремонт може бути здійснений в термін, що перевищує чотирнадцять днів, але не більше тридцяти днів.
- Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас направити звернення в info@tirparts.com.ua. Просимо Вас детально описати проблему. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.
Порядок рекламації
- Рекламація - це претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцеві або постачальнику на товар який вийшов з ладу в період, коли на нього ще не закінчився гарантійний термін.
- При настанні гарантійного випадку покупець інформує продавця про це в письмовій формі заповнюючи акт рекламації.
- Акт рекламації повинен містити відомості згідно зразка, надається Продавцем Покупцеві.
- Продавець вивчає всі надані матеріали і приймає рішення про задоволення гарантійної претензії покупця або відмова з обґрунтуванням такого рішення.
Повернення товару
- Повернення (обмін) товару. Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий в магазин протягом 14 днів, враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: - товар, не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
- Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.