Буксирувальні троси

Буксирувальний трос входить до переліку інструментів, які обов'язково повинні бути в автомобілі. Цей пристрій допоможе відбуксирувати ваш автомобіль до найближчого СТО в разі поломки.

Поділяють кілька видів буксирувальних тросів за матеріалом виготовлення:

Металевий - скручується з дроту високоякісної сталі. Характеристики такого троса залежать від способу скручування і кількості волокон використовуваних при цьому. Перевагами такого троса є висока міцність і надійність. Недоліками ж є те, що такий трос займає багато місця в автомобілі і в разі розриву може завдати шкоди як автомобілю, так і людям які поруч.

Синтетичний - виготовляється з полівінілхлоридних або нейлонових волокон. У рідкісних випадках використовуються кевларові волокна, але їх висока міцність не завжди переважує той факт, що вони недовговічні і з часом виходять з ладу. Перевагами синтетичних буксирувальних тросів є їх компактність, еластичність і безпека, в разі розриву, але вони, найчастіше, поступаються в допустимому ваговому навантаженні металевим (крім кевларових) тросів.

Крім цього дуже важливо звернути увагу на гак (карабін) троса. Кріплення повинен бути виконаний з кованої сталі (як правило важить близько 500 грамів) і якщо це все ж гак, то він повинен мати пружинний фіксатор, для запобігання відчеплення троса під час буксирування.

Також в правилах ПДР зазначено, що трос повинен мати довжину від 4 до 6 метрів. Дотримання цього правила по-перше позбавить від зайвих проблем з Державтоінспекцією, а по друге дозволить підвищити безпеку буксирування у важких погодних умовах.

Але найважливішою характеристикою буксирувального троса є допустима силове навантаження. При виборі троса слід враховувати той факт, що при буксируванні в момент старту навантаження на трос може в 2-3 рази перевищувати власне саму вагу буксируваного автомобіля. Таким чином ми рекомендуємо купувати буксирувальний трос з додатковим запасом міцності.