Деталі автомобіля, які потребують регулярної перевірки і заміни

Деталі автомобіля, які потребують регулярної перевірки і заміни

Мабуть кожного автолюбителя цікавить стан деталей власного авто. Особливо турбують ті, що потребують регулярної перевірки і заміни. Пам’ятайте, що потрібні Вам запчастини, завжди поруч, всього лиш за одним кліком: Запчастини для ТО.  Щоб розвіяти сумніви та обговорити суттєві питання читайте далі. Поїхали!


Які деталі автомобіля потребують регулярної перевірки і заміни?

Кожен водій знає, що авто на ходу потребує регулярного огляду, перевірки та заміни зношених деталей. Найчастіше це стосується: моторного масла, антифризу, свічки запалювання, акумулятора, ременя ГРМ, гальмівних колодок, фільтрів (паливного, повітряного, салонного), шлангів;


Заміна масла і масляного фільтра

Заміну моторного масла проводять відповідно до інструкції з експлуатації авто. Цей технологічний процес включає:

  • Вибір якісного моторного масла (для різних двигунів використовується масло з різними характеристиками, пропонуємо переглянути найкращі бренди в розділі нашого сайту: Масла і технічні рідини);

  • Запуск мотора (процедура необхідна для того, щоб максимально підвищити температуру двигуна до номінального значення, після прогріву з оптимальною для заміни температурою, слід почекати, щоб градус дещо знизився);

  • Злив масла (у заздалегідь підготовлену ємність зливається тепле відпрацьоване масло, якщо воно високої щільності, то злити до кінця навряд чи вийде, на стінках залишається 2-3%, тому при заміні фахівці роблять промивання мотора);

  • Залив нового масла (нова мастильна рідина заливається в відповідно до вимог, головне – дотримання його рівня)

Після заміни масла варто також замінити масляний фільтр. Заміна масла і масляного фільтра проводиться в сукупності, що забезпечує чітке функціонування мотора.


Навіщо міняти масло регулярно?

Питання регулярної заміни масла турбує багатьох водіїв. Здавалось би навіщо?

Справа в тому, що моторне масло зношується, його властивості знижуються, що значно зменшує ефективність при змащенні двигуна. Своєчасна заміна буде дешевшою, ніж дорогий ремонт або відновлення мотора. Краще пройти швидке технічне обслуговування, ніж боротися з масштабними несправностями. 


Як часто варто міняти масло і масляний фільтр

Зазвичай заміну фільтра проводять одночасно з маслом 1-2 рази в рік. Фільтри за доступними цінами знаходьте в спеціальному розділі нашого сайту: Фільтри. Вважається, що пробіг на одному фільтрі не повинен перевищувати 8 000 км., тоді як масло рекомендують змінювати через 15-20 тис.км.


Перевірка і обслуговування гальмівної системи

Профілактичне обслуговування гальмівної системи прийнято проводити не менше 1-2 разів на рік. Окрім заміни колодок і дисків, обслуговування гальмівної системи автомобіля передбачає такі операції, як:

  • очищення і змащування гальмівних супортів;

  • перевірка і заміна гальмівної рідини;

  • обробка прилеглих поверхонь антипригарною речовиною, захист гальмівних шлангів.

Всі необхідні запчастини Ви можете купити на сайті магазину tirparts в розділі: Гальмівна система.

Гальмівну систему варто перевіряти регулярно, щоб не втрачати контролю над гальмами, таким чином уникнувши небезпеки на дорозі.


Обслуговування системи охолодження

Регулювальні роботи з обслуговування системи охолодження включають: 

  • натяг до норми ременя вентилятора;

  • усунення течі в з'єднаннях з шлангами і через сальник водяного насоса;

  • промивання системи охолодження від опадів і видалення з неї накипу.

Ознайомтесь з каталогом товарів у відповідному розділі нашого сайту: Охолодження та опалення.

Несправності в системі охолодження можуть призвести до порушення нормального функціонування двигуна, спричиняючи тим самим незручності водієві та значну шкоду мотору. Тому технічне обслуговування системи охолодження рекомендують проводити 1 раз на рік або кожні 20 000 кілометрів пробігу. Однак, це може варіюватися залежно від марки та моделі автомобіля.


Перевірка і заміна ременів ГРМ

Ремінь ГРМ (газорозподільний механізм) – важлива частина автомобільного двигуна, і його своєчасна заміна є критично важливою для уникнення серйозних поломок.

Перевіряють його стан методом візуального огляду. Якщо Ви можете побачити під захисним кожухом хоча б частину ременя ГРМ, то перевірте його на потертості і тріщини з гладкої сторони. Також бажано повністю прокрутити ремінь і перевірити чи є зубці, що стерлися. Якщо потрібна заміна, то ремінь ГРМ можна придбати в магазині tirparts, всі доступні моделі в розділі: Двигун і Система вихлопу.

Через скільки часу міняти ремінь ГРМ – питання, яке найчастіше турбує автовласників. Якщо не брати до уваги особливості авто різних марок і моделей, нову деталь встановлюють у проміжку 75-100 тис.км.


Перевірка і обслуговування системи підвіски

Автомайстри рекомендують перевіряти систему підвіски 1 раз в рік. При діагностиці використовують спосіб поїздки на вібростенді. Спеціальне обладнання імітує поїздку по нерівній дорозі, дозволяючи визначити майстрам, які проблеми з ходовою потрібно усунути. Про несправності підвіски можна дізнатися і за станом покришок: сильний і нерівномірний знос говорить про проблеми з ходовою. Потрібні деталі можна придбати в нашому магазині, відкривши розділ: Підвіска і Рульове.


Навіщо проводити обслуговування системи підвіски?

Несправна підвіска викликає погіршення керованості машини. Це може призвести до аварій, виходу з ладу інших систем автомобіля, які потребуватимуть дорогого ремонту. Тому регулярний огляд додасть Вам впевненості на дорозі!


Перевірка і обслуговування системи запалювання

На сьогоднішній день використовують дві системи запалювання: DIS та COP.

Система запалювання DIS складається з:

  • модуля запалювання;

  • високовольтного проводу;

  • свічки запалювання


За допомогою осцилографа (мотор-тестера) можна отримати інформацію про стан системи запалювання автомобіля. Тобто перевірити систему запалення у динамічному навантаженні на автомобілі. Як правило після діагностики осцилографом, ми бачимо ті несправні елементи, які підлягають заміні.

Високовольтний провід перевіряється за допомогою мультиметра, опору та візуального огляду.

Свічка запалювання витягується з автомобіля і встановлюється в стенд перевірки запалювання. У стенді перевірки свічки запалювання, нагнітається тиск, що створюється в циліндрі під час роботи двигуна, подається іскра на свічку. Ми візуально бачимо роботу свічки запалювання.

Регулярне технічне обслуговування вашого автомобіля – запорука його довгої та безпечної експлуатації! Дізнайтеся, які ключові деталі потребують регулярного піклування, щоб ваш автомобіль завжди був у відмінному стані.