Деталі автомобіля, які потребують регулярної перевірки і заміни

Мабуть кожного автолюбителя цікавить стан деталей власного авто. Особливо турбують ті, що потребують регулярної перевірки і заміни. Пам’ятайте, що потрібні Вам запчастини, завжди поруч, всього лиш за одним кліком: Запчастини для ТО. Щоб розвіяти сумніви та обговорити суттєві питання читайте далі. Поїхали!
Які деталі автомобіля потребують регулярної перевірки і заміни?
Кожен водій знає, що авто на ходу потребує регулярного огляду, перевірки та заміни зношених деталей. Найчастіше це стосується: моторного масла, антифризу, свічки запалювання, акумулятора, ременя ГРМ, гальмівних колодок, фільтрів (паливного, повітряного, салонного), шлангів;
Заміна масла і масляного фільтра
Заміну моторного масла проводять відповідно до інструкції з експлуатації авто. Цей технологічний процес включає:
Вибір якісного моторного масла (для різних двигунів використовується масло з різними характеристиками, пропонуємо переглянути найкращі бренди в розділі нашого сайту: Масла і технічні рідини);
Запуск мотора (процедура необхідна для того, щоб максимально підвищити температуру двигуна до номінального значення, після прогріву з оптимальною для заміни температурою, слід почекати, щоб градус дещо знизився);
Злив масла (у заздалегідь підготовлену ємність зливається тепле відпрацьоване масло, якщо воно високої щільності, то злити до кінця навряд чи вийде, на стінках залишається 2-3%, тому при заміні фахівці роблять промивання мотора);
Залив нового масла (нова мастильна рідина заливається в відповідно до вимог, головне – дотримання його рівня)
Після заміни масла варто також замінити масляний фільтр. Заміна масла і масляного фільтра проводиться в сукупності, що забезпечує чітке функціонування мотора.
Навіщо міняти масло регулярно?
Питання регулярної заміни масла турбує багатьох водіїв. Здавалось би навіщо?
Справа в тому, що моторне масло зношується, його властивості знижуються, що значно зменшує ефективність при змащенні двигуна. Своєчасна заміна буде дешевшою, ніж дорогий ремонт або відновлення мотора. Краще пройти швидке технічне обслуговування, ніж боротися з масштабними несправностями.
Як часто варто міняти масло і масляний фільтр
Зазвичай заміну фільтра проводять одночасно з маслом 1-2 рази в рік. Фільтри за доступними цінами знаходьте в спеціальному розділі нашого сайту: Фільтри. Вважається, що пробіг на одному фільтрі не повинен перевищувати 8 000 км., тоді як масло рекомендують змінювати через 15-20 тис.км.
Перевірка і обслуговування гальмівної системи
Профілактичне обслуговування гальмівної системи прийнято проводити не менше 1-2 разів на рік. Окрім заміни колодок і дисків, обслуговування гальмівної системи автомобіля передбачає такі операції, як:
очищення і змащування гальмівних супортів;
перевірка і заміна гальмівної рідини;
обробка прилеглих поверхонь антипригарною речовиною, захист гальмівних шлангів.
Всі необхідні запчастини Ви можете купити на сайті магазину tirparts в розділі: Гальмівна система.
Гальмівну систему варто перевіряти регулярно, щоб не втрачати контролю над гальмами, таким чином уникнувши небезпеки на дорозі.
Обслуговування системи охолодження
Регулювальні роботи з обслуговування системи охолодження включають:
натяг до норми ременя вентилятора;
усунення течі в з'єднаннях з шлангами і через сальник водяного насоса;
промивання системи охолодження від опадів і видалення з неї накипу.
Ознайомтесь з каталогом товарів у відповідному розділі нашого сайту: Охолодження та опалення.
Несправності в системі охолодження можуть призвести до порушення нормального функціонування двигуна, спричиняючи тим самим незручності водієві та значну шкоду мотору. Тому технічне обслуговування системи охолодження рекомендують проводити 1 раз на рік або кожні 20 000 кілометрів пробігу. Однак, це може варіюватися залежно від марки та моделі автомобіля.
Перевірка і заміна ременів ГРМ
Ремінь ГРМ (газорозподільний механізм) – важлива частина автомобільного двигуна, і його своєчасна заміна є критично важливою для уникнення серйозних поломок.
Перевіряють його стан методом візуального огляду. Якщо Ви можете побачити під захисним кожухом хоча б частину ременя ГРМ, то перевірте його на потертості і тріщини з гладкої сторони. Також бажано повністю прокрутити ремінь і перевірити чи є зубці, що стерлися. Якщо потрібна заміна, то ремінь ГРМ можна придбати в магазині tirparts, всі доступні моделі в розділі: Двигун і Система вихлопу.
Через скільки часу міняти ремінь ГРМ – питання, яке найчастіше турбує автовласників. Якщо не брати до уваги особливості авто різних марок і моделей, нову деталь встановлюють у проміжку 75-100 тис.км.
Перевірка і обслуговування системи підвіски
Автомайстри рекомендують перевіряти систему підвіски 1 раз в рік. При діагностиці використовують спосіб поїздки на вібростенді. Спеціальне обладнання імітує поїздку по нерівній дорозі, дозволяючи визначити майстрам, які проблеми з ходовою потрібно усунути. Про несправності підвіски можна дізнатися і за станом покришок: сильний і нерівномірний знос говорить про проблеми з ходовою. Потрібні деталі можна придбати в нашому магазині, відкривши розділ: Підвіска і Рульове.
Навіщо проводити обслуговування системи підвіски?
Несправна підвіска викликає погіршення керованості машини. Це може призвести до аварій, виходу з ладу інших систем автомобіля, які потребуватимуть дорогого ремонту. Тому регулярний огляд додасть Вам впевненості на дорозі!
Перевірка і обслуговування системи запалювання
На сьогоднішній день використовують дві системи запалювання: DIS та COP.
Система запалювання DIS складається з:
модуля запалювання;
високовольтного проводу;
свічки запалювання
За допомогою осцилографа (мотор-тестера) можна отримати інформацію про стан системи запалювання автомобіля. Тобто перевірити систему запалення у динамічному навантаженні на автомобілі. Як правило після діагностики осцилографом, ми бачимо ті несправні елементи, які підлягають заміні.
Високовольтний провід перевіряється за допомогою мультиметра, опору та візуального огляду.
Свічка запалювання витягується з автомобіля і встановлюється в стенд перевірки запалювання. У стенді перевірки свічки запалювання, нагнітається тиск, що створюється в циліндрі під час роботи двигуна, подається іскра на свічку. Ми візуально бачимо роботу свічки запалювання.
Регулярне технічне обслуговування вашого автомобіля – запорука його довгої та безпечної експлуатації! Дізнайтеся, які ключові деталі потребують регулярного піклування, щоб ваш автомобіль завжди був у відмінному стані.